• Яка вартість доставки?

Доставка є безкоштовною. Крім того, якщо ви обрали післяплату, як варіант оплати замовлення, то комісію за переказ коштів бере на себе також наш магазин.

  • Чи можна збільшити термін гарантії?

Так. Збільшення терміну гарантії здійснюється за доплату (+3 міс. - 500 грн, +6 міс. - 900 грн).

  • Що робити у разі невідповідності товару?

У Вас є можливість перевірити комплектацію на поштовому відділенні. Ми завжди стараємось усе робити «на совість» та перевіряємо посилку перед відправленням. Та, все ж, у разі неправильності комплектації або пошкодження товару під час транспортування, Ви маєте право зробити повернення та обмін, або ж, відмовитись від товару.

  • Під час експлуатації трапилась поломка. Що робити?

Перш за все, зателефонувати нам на гарячу лінію. Ми проведемо консультацію та постараємось розібратися у проблемі разом з Вами. Як показує практика, більшість таких питань можуть бути вирішені в телефонному режимі.

  • Мені прийде комп’ютер як на фото?

Не обов’язково. На фото представлено зовнішній вигляд відповідної моделі. Комп’ютер, що ми відправимо Вам, може трішки відрізнятися. Це може бути зовнішній вигляд корпусу, а точніше – його стан. Оскільки це Б/В техніка, яка вже була в експлуатації, вона може мати ряд подряпин або потертостей. Під час оформлення замовлення, це запитання можна обсудити з менеджером. Він може надіслати фото саме того комп’ютера, що буде відправлено вам, щоб впевнитись, що такий варіант Вам підходить.

Також, відрізнятись може і середина системного блоку. Це буде залежати від обраної вами комплектації (кількість оперативної пам’яті, наявність дискретної відеокарти, тощо).

  • Що означає А, В, АВ клас у моніторів?

А клас – товар має мінімальні сліди експлуатації. Корпус та матриця без плям, подряпин або потертостей.

АВ клас – у монітора ціла матриця, без подряпин, потертостей та плям. Корпус, у свою чергу, може мати подряпини та потертості, які ніяк не впливають на працездатність монітора.

В клас – означає найбільшу уцінку. Корпус може мати подряпини та потертості. На матриці, як правило, невеличка подряпина, яка ніяк не впливає на працездатність монітора.

  • Чи можна купувати аксесуари окремо?

Ні, аксесуари як окремий товар ми не відправляємо. Аксесуари потрібно оформляти одним замовленням разом з комп’ютером або монітором. Після оформлення замовлення, наш менеджер зателефонує та уточнить, чи потрібні вам певні аксесуари, які можуть знадобитися разом з товаром (мишка, клавіатура, кабелі, перехідники, тощо).

  • Як обрати тип корпусу? Що означають “MT”, “SFF”, “DT” та ін.?

Від типу корпусу залежить багато факторів. Обирати його потрібно під свої потреби. Як правило, чим більший комп’ютер – тим він потужніший. Детальніше про форм-фактор корпусу комп’ютера можна почитати в нашій статті.